
Работа като Преводач/Офис асистент в офис



Работа в офис на агенция за Преводи и Легализация ЕКО 4
Фирмата е основана през 1991г. и се занимава професионално с извършване на официални преводи на документи и други книжа. Ние оказваме пълна подкрепа на нашите клиенти при подготовката, оформлението и легализирането на необходимите им документи. Всеки ден екипът ни работи усърдно, за да може фирма Еко 4 да остане пример за качество и отговорност, на които клиентите могат да разчитат.
Към момента разполагаме с 27 офиса в страната и продължаваме да разрастваме мрежата си от офиси, както в страната, така и в чужбина В случай, че желаете да се развивате във фирма за преводи, която има големи амбиции, и която вече е постигнала много успехи, да имате възможност да се развивате на следващото ниво,то ЕКО 4 е добрият избор за вас.
Необходими изисквания към кандидатите:
- Чужд език и диплома за завършено езиково образование
- Стаж в офис за преводи и легализация
- Опит с координирането на преводи и разпределяне на поръчки към преводачи
- Опит с работата в MS Word на професионално ниво
Предимство за кандидатите:
- Опит в писането на статии и рекламни материали
- Опит в писане на маркетинг материали
Изисквания:
- Документи удостоверяващи степента на владеене на езика, висше образование филология/лингвистика / Бакалавър - Магистър /
- Доказан стаж в агенция за преводи
Ние предлагаме:
- Гарантирано навременно заплащане.
- Атрактивна бонусна система
- Ежедневна комуникация и упражняване на езика.
- Пет дневна работна седмица.
Задължителни документи след като Ви потърсим ако сте одобрени:
- Професионална автобиография /CV/ с актуална снимка.
- Приложен сканиран документ (диплома, сертификат и др.), който да удостоверява степента на владеене на езика.
- Препоръка от предишен работодател
Предоставените документи за кандидатстване ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.